Основні принципи по роботі з Клієнтами
При роботі з Клієнтами, Замовниками та Партнерами фірма орієнтується на підтримку довгострокових та взаємовигідних відносин. Фірма забезпечує рішення "під ключ", розпочинаючи з технічного проектування та консалтингових послуг, закінчуючи впровадженням в промислову експлуатацію та супровід.
Основні принципи маркетингу
Маркетингова політика фірми базується на принципі: "Наша реклама - це наші рішення у дії".
Супровід ПЗ
Основна завдача ТОВ "Софт фонд" - забезпечити якісне та своєчасне задовільнення потреб Клієнту в процесі експлуатації впроваджених програмних засобів.
Включає усунення недоробок, виявлених в ході промислової експлуатації, консультаційну підтримку, подальший розвиток системи.
Результат: підримка ПЗ в актуальному стані, відповідно умовам експлуатації.
ТОВ "Софт фонд" надає послуги по підримці своіх рішень в рамках одного з двох пакетів послуг за вибором клієнту:  
1. Пакет гарантійного обслуговування продукту передбачає:
 надання поточних консультацій по питаннях експлуатації програмних продуктів по "гарячій лінії" з 10.00 по 18.00 з понеділка по п'ятницю включно;
 надання консультацій по технології роботи з системою (в офісі нашої компанії);
 гарантію платних доробок системи (ціна та строки договірні);
 гарантію платних виїздів спеціалістів по Ваших заявках. (ціна договірная = за виїзд спеціаліста + за кожну годину роботи).
2. Пакет гарантійного обслуговування процесу експлуатації продукту передбачає:
 всі послуги, що надаються в рамках пакету по супровіду продукту;
 поставку нових версій без додаткової оплати;
 врахування потреб організації при розробці нових версій;
 періодичне навчання співробітників функціональних підрозділів клієнту роботі з програмним продуктом та налагодження системи по запитам Замовника;
 періодична виробка рекомендацій по найбільш ефективному регламенту експлуатації системи по запитах Замовника.
Вартість послуг по пакету гарантійного обслуговування продукту на один рік входить у вартість системи. Вартість подовження супровіду на один наступний рік складає 25% від вартості придбаних ліцензій та вконаних  доробок системи.
Вартість послуг по пакету гарантійного обслуговування процеса експлуатації продукту є договорною (складає приблизно 35% від вартості придбаних ліцензій та виконаних  доробок системи).